Sunday, July 19, 2015

Smarrig semester

Hej!
Det var ett tag sedan! Här är full rulle med flytt och att rensa och tömma gamla huset samt komma i ordning med det nya, därför uppdateras mitt instakonto lite flitigare. Men jag har också semester vilket känns sjukt ljuvligt! Kan lova att det kändes välbehövligt. Men denna semester har "tyvärr" än så länge mer el mindre varit en matorgie. Måste bättra mig men det får komma sen..... 
Ja ni kan ju se att här ätits gott... Åh där är detta bara bilder från två dagar... Ni som följer mig på insta har ju sett lite mer haha... Men jag lovar att det ska komma mer bilder från huset senare :)
LCHF paprikor tyvärr slank det med lite ciabatta bröd vid sidan av med havsaltatsmör så värst vidare LCHF vart det inte. Så här gör du:
Stek färsen med valfri kryddning. Jag tog hot tacosås, vitlök, lök, champinjoner, salt o peppar. Fyll paprikorna med färsen och varva med feta ost. Toppa med riven ost. Servera med Cream freash= mums!!! Passar gott med ciabatta bröd och ett glas rött om du inte är rädd för kollisar (kolhyderater) o druvsocker. 
Ha en mumsig sommar!! 
/Petra E

No comments:

Post a Comment

Tack för din kommentar den värmer! Dock har jag för en tiden sedan bestämt mig att inte svara på kommentarer då jag måste prioritera min tid. Tack för att du förstår mitt val.
Är det dock något du undrar så självklart går det bra att maila mig på romantiskahem(@)gmail.com
Kram Petra